Ayseleraslan ah ne çektim o yanmadan dogal yöntem lerde denedim, gaviscon, rennie gibi şurup larda kullandım hepsi 10 dk iyi geliyordu, sürekli kusuyordum o yanmadan dolayı🤨 en son doktor pantpas diye bir hap verdi 30 tablet var, her sabah ac karnına içiyorsun yemeklerden en az 1 saat önce, tok içersen işe yaramıyor, benim genelde baş ucumda duruyor sabah 5.6 civarı wc e falan kalktığımda içiyorum bütün gün ne yanma var ne bisey son 2 aydır Allah razı olsun o doktordan resmen yaşıyorum 😂😂❤️🙏🙏