Deletedmom00012 İki gündür daha doğrusu gecedir özellikle sola yatınca alta acayip baskı yapıyor. Doğuma az kaldığına işaret olabilir mi?
mucizemizibekliyoruzz Deletedmom00012 yok canım. Nişanın suyun ya da sancın gelmediyse doğum olmaz. Benim bebeğimde çok hareketli bazen yürürken doğurcam sanıyorum ama öyle olmuyor o işler 😊😬
Efulim123 Deletedmom00012 aynıyız. Bende aynı şekilde hissediyorum ya hatta kanala girdi de açıyor gibi. Bi işler oluyor ama ne diyorum 😊
deletedmom734 Deletedmom00012 benim kızımda kıpır kıpır bazen dötüsünü bir dayıyor aha diyorum bu niyeti bozdu göbek deliğimden bile fırlar 😂
Aryam2019 Deletedmom00012 sakin ol panik yapma boş yere nişan ve suyun gelmediği sürece Doğum olmaz 🙅♀️ dinlen bol bol
Deletedmom00012 mucizemizibekliyoruzz ya hemen doğmaz biliyorum ama belirti Doğumun yaklaştığına mi işaret diye merak ettim 😄
Dilekkkk Aryam2019 benim arkadşaım geçen hafta nişan su gelmeden ağrıya sebep gitti 4 cm açıklığı vardı 6 dan sonra mı ne tam emin değilim ebeler patlattı suyunu
Smyydmr Deletedmom00012 bnde o haftalarda öyleydim kendimi aşırı ağır hissediyodum baskı çoktu ama şimdi daha hafifim sanki. Doğurmayacak gbiyim 39+2 olduk
mucizemizibekliyoruzz Deletedmom00012 e tabii ki yavaş yavaş normal bunlar haftanız doğuma yakın. İğne batması gibi bi his oluyorsa aşağı bölgede muhtemelen kanala doğru iniyordur
Efulim123 Deletedmom00012 ara sıra oluyordu ama dün daha yoğun hissettim. Bir de karnım aşagıya indi gibi geliyor. Bilemiyorum 🤔
Sbrygl1 Bizde 36+3 teyiz neler yapıyor neler bazen öyle sert hareket ediyor ki ağrıdan birden bağırıyorum eşim bişey oldu diye korkuyor hareket etti deyince gülüyor 😂😂😂 bu arada sancılarımda başladı ama normal bunlar