arkadaşlar insülin öcü değil :D ilk insülin dediklerinde karalar bağlamıştım bir hafta moralim çok bozuktu ama birincisi insülin plasentadan bebeğe geçmiyor en güzel yanı o. ikincisi şeker ölçümündeki iğne kadar bile acısı yok hatta hiç hissetmiyorum iğne 4mm ve kalem şeklinde. bir de diyete kusursuz şekilde uyulmuyo atıyorum dondurma istiyo canınız ama diyette yasak. bi top dondurma yediğinizde şekerinizi fırlatmıyor. tabi bu sürekli kaçamak anlamına gelmesin. ben çok düşük doz akşam kullanıyorum boşa üzülmüşüm