CeyydaDE- Merhaba arkadaşlar bugün Şeker testi yaptırdım Açlık, 1. Saat tokluk, 2. Saat tokluğa bakıldı sonuçlarım : 80.8 - 119.6 - 119.8 çıktı Referans için siz de paylaşabilir misiniz sonuçlarınızı :)
ES_es-Es CeyydaDE- evde oluyorum bende yükleme henüz yapmadim ,aclik 90 / 1.saat tokluk 148, 2.saat tokluk 123
Nymphadora Benimde açlık 92 tokluk 180 çıkmıştı dikkat ediyorum yediklerime öyle düşüyor tokluk. Sizin normal çıkmış galiba. 50lik yaptırdıysanız 1. Saat sonunda 140n altında çıkması gerekiyor
MerveSoner45 Onekim hayır vermedi diyetim güzel gidiyor değerler normal sınırlarında o yüzden gerek duymadılar
Onekim MerveSoner45 bende çok korktum değerler yüksek çıktı benimde dahiliyeye geldim diyete yönlendirdi inşallah normale döner benimde
Kfiliz MerveSoner45 merhaba ne gıbı dıyet yapıyorsunuz ne yıyıp ne yemıyorsunuz bebek gelişimi için doktorunuz ne önerdi benimde bu akşam ölçtüm işk defa 170 çıktı normalde 148 158 çıkıyordu. Beyaz ekmek yemeyecegım artık makarna pilav vs. Tarçınlı su iç dediler bana ama gebelıkte tarçın bir etki edermi siz neler yapıyorsunuz
Esrabcdef 75 ml içtim ben de. 0. Saat 90, 1. Saat 115 çıktı. 2. Saate kustuğum için dayanamadım 1. Saatle sonlandırdık 🥲
MerveSoner45 Kfiliz önce dahiliyeye ordan diyetisyene yönlendiriyor zaten o size liste veriyor ona göre besleniyorsunuz evet pirinç yasak beyaz un yasak makarna yasak ama tam buğday yada kepeklisi belli ölçüde serbest tarçınlı yoğurt yiyorum yarım çay kaşığı atıyorum o dengeliyor harfiyen uyarsan diyet programına sıkıntı yok ama herzamanda uyulmuyor işte eğer kaçırdıysanız mesela yürüyüş hemen yarım saat o etkili oluyor düşüyor şeker
Kfiliz MerveSoner45 bir akrabam tarçınlı su iç dedi çubuk tarçını içine at iç dedi ama gebelıkte sıkıntı olur mu dıye tereddüt ettim
MerveSoner45 Kfiliz sanmıyorum ya tarçın hiç duymadım zarar vereceğini meyve de yazıyor diyet kitapçığında ölçüleri ona göre yiyorum