Mervenrdrmz Annelerim 34+4 haftalık hamileyim. Dün kontrole gittiğimde bebeğim 2300 gram olmuştu ben az diye üzülüyorum burdaki postlara bakınca sizce nasıl ve nasıl kilo aldırabilirim ♥️
beyzacmvrc Mervenrdrmz az değil bence 34+6 da gittim 2750 idi benimki ama öndeydi 1 hafta. Sizinki de haftası ile gayet uyumlu bence yani boşuna kendinizi üzmeyin
Bet1 Mervenrdrmz bende dün 31+0 kontrolümde doktorum 2200 dedi 10 gün kadar önden gidiyor. 34+0 da doğum yapmıştım 2600 doğmuştu oda o şekilde önden gidiyordu. Normal olan sizinki canınızı sıkmayın bazen cihazlar da yanlış olcebiliyor. Kefir muz yumurta kasar peynir tüketin bol bol. Bizimki önde ama sağlık sıkıntısı yok şükür şeker şu fazlalığı gibi çok önde olması da iyi bir şey değil. Hemde kiloyu doğunca da çok hızlı alıyorlar
Deniztrn Mervenrdrmz 31-40 hafta bebek kilosu haftadan sonra bebeğin gelişimi daha çok hızlanmaktadır. Bu da kilosuna yansımaktadır. 31. haftaya gelindiğinde bebek kilosu 1.5 kg, 32. haftada 1.7 kg, 33. haftada 1.9 kg, 34. haftada 2.1-2.3 kg civarıdır. 35. haftada 2.5 kilo, 36. haftada 2.7 kg, 37. haftada 2.8 kilo, 38. haftada 2.9-3 kg arası, 39. haftada 3-3.3 kg arası, 40. haftada 3.5 kilo olmaktadır. Dipnot: kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmez. Doktorunuz net olarak kilo almıyo, gelişim geriliği var, kilosu az demediği sürece herşey normaldır.. minyon bebekler sağlıksız değildir… Herşey normalken bebeklere kilo aldırcam diye fazla fazla yemenize gerek yoktur.. tabi okuduklarımdan ve edindiğim bilgilerden yola çıkarak bencesi bu..
Mervenrdrmz adatuna 33-34 haftalık kilosu kadar dedi yani az demedi ama 34 haftalıkken 33 haftalık kadar demesi canımı sıktı
Mervenrdrmz beyzacmvrc benim de bebeğimin lafa çevresi 4 hafta önden gidiyor dedi tüm kontrolleri yapıldığı için kafama takmadım fazla ama onla alakası var mı bilmiyorum
Mervenrdrmz Bet1 bende de enfeksiyon var erken doğum olursa eğer çok küçük olmasından korkuyorum. Haftaya tekrar kontrolüm var dediklerinizi tüketicem inşallah birazcık daha toplanır miniğim
Nazlpkts Mervenrdrmz merhaba sizde ne enfeksiyonu var acaba çünkü bende kan verdim de benimde enfeksiyon gibi yarın sonuçları göstermeye gidicem.
Mervenrdrmz Nazlpkts valla bilmiyorum ne enfeksiyonu ama kasıklarımda falan ağrı oluyor çoğu zaman 4 kutu antibiyotik kullandım yine de iyi gelmedi doktorum 2 kutu daha yazdı ama bebeğime kıyamıyorum içmeye bağışıklığını düşürüyor o ilaçlar çünkü
Mervenrdrmz Deniztrn valla içim rahatladı şu an okurken haftasıyla uyumlu sizin yazdığınız yazıda. Doktorum kilo alamıyor demedi ama 33 haftalık kilosu kadar diyince ben biraz endişe ettim. Zaten öyle aşırı da yiyemiyorum sadece bir hafta boyunca biraz daha sağlıklı beslenip kilo almasını sağlamak istiyorum. Zaten çok kilo alması taraftarı da değilim dengeli olsun yeter
Humzee16 Mervenrdrmz merhaba 🌸 benim 35+3te 2300 gram demişti doktorum. Bizim biraz geriliğimiz vardı ama çok çok sorun teşkil etmemişti ki önemli olan kilo alıyor olması şu an 2800 2900 civarı minyon olacak bizim prenses sanırım ❤️ Sağlıkla gelsin İnşâAllah tüm bebişler 🐣
Deniztrn Mervenrdrmz eğer normal doğum istiyorsan, 3 kg falan olursa cırt diye doğurursun 😅 ben şahsen öyle dua ediyorum.. yani 4,5 kilo bir tosun doğurmak beni korkutuyo.. burda ay bebek kilolu diye sezaryende yapmıyolar 😅
Hilalmvc Mervenrdrmz canım doktorun zaten sorun olsa bunu belirtir. Aksi halde neden kafana takıyorsun ki kendini ve bebeğini etkileme. Buraya bakarsak ger konuda inan kafaya takılacak çok konu var. Ama her bebek kendine has ilerliyor
Mervenrdrmz Hilalmvc evet aslında kafama takmak istemiyorum böyle şeyleri ama hafta kilo postlarına baktığımda bebeğimin gelişmesini sağlayamıyorum diye üzülüyorum biraz galiba ondan biraz kafama taktım. Ama öyle çok aman aman üzüldüğüm bi konu değildi sadece bir sorayım dedim
17sen Bende bugun gittim 33+6yiz ama ultrasonda 35+ dedi ve 2800 kilo onden gidiyo iri bi bebek dedi yediklerine dikkat et dedi sekerli seylerden uzak dur dedi
Mervenrdrmz 17sen yaa inşallah hiçbir problem olmadan bebeğini kucağına alırsın kimi kilo alsın istiyor kiminin fazla büyüyor 🤷🏻♀️😂