Melo91 beni de çağırdığında gittiğim doktorun adını falan sormuştu hastaneyi de. Onlar normal bence sorduklarında bir tuhaflık görmedim ben. Komşunuz olması konusunda da eğer bu bilgilerinizi alıp kimseye anlatmiyorsa sıkıntı yok ama apartmaninizda bu konudan bahsedip bir şey anlatırsa bu etik olmaz. Ben şimdilik söylediklerinizde Bi tuhaflık görmedim 😊