Deletedmom_53 evet canım o posta da yazmıştım ben de çok şey kullandım bugüne kadar inan denemediğim kalmadı belki de.Soğan suyunu da bi ara düzenli yaptım yine yaparım belki ama Klomen felan kullanırken sıkıntı olur mu ki bilemedim. Geçen ay da düzenli hayıt otu çayı içtim güzel bi yumurtlama oldu ama yine tutmadı mfk alacaktım vazgeçtim artık sürekli bişeyler yapmaktan yoruluyo insan. Bitkisel veya değil çok şey kullandım resmen boş geçirdiğim ay yok bazen o kadar bunalıyorum ki doktor da dedi bugün vaktini zamanını bekliyor boşver diye artık olmazsa yapacak bişey yok bekleyeceğim çok yoruldum hastaneden de ilaçtan da