Deletedmom_53 bak değerlerin çok güzel artmış, boşa stres yapmışsın, hadi İnşallah hakkında hayırlısı olsun ❤️ eğer cuma günü keseyi görmezsen de stres yapma çünkü her hamilelik bir olmuyor ben kızımda 6. Haftada gördüm oğlumda 6. Haftada gittiğim de kese falan yoktu 7. Hafta anca keseyi gördük 8. Hafta da ise kalp atışını duyduk. İnşallah sağlıcakla kucağına da almak nasip olur 🌸