Bende 90 ile hamile kaldım şuan 33+0 dayım 102 kiloyum ve çok şükür ne gebelik şekerim var nede tansiyon yüksekliği , bebeğimde çok iyi hiç ağrım sızımda yok 🙏🏼🌺
Tek avantajım boyum 1.78 civarında kilomu göstermiyorum doktorum bile hiç 100 kilo gibi değilsin dedi