hulyademr 89 görünüyor 27+2 haftalığız ama ilk kızımda 38+0 da doğum yapmıştım. Bu kızımda böyle olursa daha kısa bir zamanım kaldı sanırım 😄⚘
Eyyldz Aysen5555 evet bebeğim nasıl gelmek istiyorsa öyle yapacağım inşallah herşey güxel gider önceliğim normal doğum
MomLife- anneoluyorrumm 36+4 üz 14 gün kaldı 1 hazirana gün aldık sezeryan için 🫣🥲🫠🌸 tüm gebelere doğum şekli ne olursa olsun Allah yardım etsin sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏
Bet1 inciata servikal kisaligim var 18 mm e düştüğünü söyledi doktorum 2 cm acilmam da var 29. Haftadan beri dinlenerek bekliyorum ilaçlarla. İnşallah bı bir ay daha bekleyebilirim.🤲🏻
Ogretmenms Youngmotherr erken doğum olacağına nasıl karar verdi doktorunuz? Bende 27+3deyim ama doğumla ilgili bişy demedi henüz
Neyran anneoluyorrumm uygulamaya göre son 33 şuan için doğum şeklimiz belli değil nasip bakalım bekliyoruz 35+2yiz 🥰
Ece_burhan anneoluyorrumm bende ayni 79 gosteriyor allahin izniyle sag salim kucagimiza almak nasip olur insallah