anneoluyorrumm Bizim uygulamaya göre son 79 gösteriyor 28+5 olduk💙 sizlerin ne kadar kaldı kaç haftalık oldunuz?
Bet1 anneoluyorrumm 62 ama erken doğum riskim var doktor 2 3 haftaya bile gelebilir dedi bekliyorum inşallah daha uzun kalır 🤲🏻 31+1 im şu an 💙
Yazmelegi_ anneoluyorrumm 27+4 olduk uygulamaya göre 87 ama sezeryan düşündüğüm için daha erken sanırsam
Ogretmenms Youngmotherr erken doğum olacağına nasıl karar verdi doktorunuz? Bende 27+3deyim ama doğumla ilgili bişy demedi henüz
Bet1 inciata servikal kisaligim var 18 mm e düştüğünü söyledi doktorum 2 cm acilmam da var 29. Haftadan beri dinlenerek bekliyorum ilaçlarla. İnşallah bı bir ay daha bekleyebilirim.🤲🏻
Eyyldz Aysen5555 evet bebeğim nasıl gelmek istiyorsa öyle yapacağım inşallah herşey güxel gider önceliğim normal doğum