Aysnrbtnn ya olursa? Olmayacağının garantisi var mı? Sadece oradan değilki açık yarayla toprakla uğraşsan bile hastalanabilirsin sadece hamilelikte değil normaldede aşılı olmak gerek zaten. Ben oldum iki doz , bebeğim 6 aylık olunda üçüncüyüde olacağım. Bence sizde olun.