Gozde_52 fztanne_ Aynıyız hemen hem bizde yarın 13+4 olacağız ama bugün ikili taramada küçük bey kendini 14 haftalık olarak gösterdi🙈🥰
Gozde_52 Mavigozunannesi bende daha bugün gittim iki teste biraz geç kaldık sanırım benim küçük bey 14 haftalık gösterdi kendini ikili testte iyi çıktı herşeyi fakat dortlude görmek istedi🌸
Mavigozunannesi Gozde_52 neden 4 lu istedi acaba ikili güzel çıkarsa 4 lu gerek yok dedi benim Dr ama her Dr farklı tabi
Gozde_52 Mavigozunannesi benim ikili de biraz geç kalindi 13 haftayken gittim birde bebek 14 haftalık gösterdi kendini ultrasonda ondan istedi canım büyük ihtimalle 🌸