Karadenizzz61 10+4 oldum ama göbeğim ne zaman büyüyecek çok merak ediyorum zaten göbeğim vardı biraz göbek mi bebek mi ayırt edemiyorum sizin ne zaman şişti 😅😅😅
Ruuveydaa Karadenizzz61 benim 6. Ayda belli oldu 1 haftanın içinde birden oluşmuş gibi 🤣 ama o zamana kadar çıkmayınca içimde kayboldu diye düşünmeye başlamıştım 😂
AmineSH yenibirannis aynen 21.hafta 5 bitmiş mi oluyo ben öyle biliyorum ama uygulamada 4ay 3 haftalık dedi çok şaşırdım 21 nasıl 4ay 3 hafta oluyo
yenibirannis Karadenizzz61 çok az vardı elleyince dar giyince belli oluyordu şimdi her şekilde belli 🥰
Selinburak 18 +5 im ikinci gebeliğim ama ilkinde 12. Haftada çıkmıştı bunda daha belirgin bir şey yok hafif şişkinlik var sadece ama pek belli değil 😶
Eliftrsk Benim 29-30 hafta arasi çıkmıştı bi anda. O zamana kadar hic belli değildi, bende hic buyumeyecek saniyordum 😅😅
Aysegul17 Karadenizzz61 28. Haftadayım sabah göbeğim yok ama akşam hamile olduğum biraz anlaşılıyo daha yeni yani benimde🙃