Kızlar hepimiz 9 aylık bir serüvenden geliyoruz eminim bulantılar kaşıntılar kasık ağrıları vs derken epey zorladığı zamanlar oldu bizi ve yavaş yavaş sonuna geliyoruz aylardır hayalini kurduğumuz bebeğimizi kucağımıza alıcaz biz çok güçlü varlıklarız kadınlar olarak ezelden beri bütün kadınlar bu doğumu yaşamış acısıyla tatlısıyla öyle yada böyle bir doğum geçmiş başlarından hepsinin hikayesi farklı olsa da hepsinin ağzında şu cümle hep aynı herşeye rağmen onun sesini kokunu duyduğum an dünya benim durdu bütün ağrılarım yorgunluğum gitti .. bunu okurken bile onu düşünüyor insan bir insan dünyaya getiriyoruz kolay değil kolay olsaydı adı Anne olmazdı yada herkes anne olabilirdi ama olamaz sonsuz sevgi sabır merhamet bekleyen miniklerimiz var biran önce imkanımız varsa kesinlikle normal doğumu yaşayın biran önce ayaklanıp bize ihtiyacı olan miniğin yanında olmamız gerekiyor ☺️🙏