Humzee16 hayır ne nişan ne su hiçbişi gelmedi korunmasız oldu ki zaten doğumu başlatması içinde korunmasız olması gerekiyor gece sancılarım tuttu sabaha kadar çektim sancıları baktım olmuyor gittim hastaneye bir parmak kadar açıklık var dendi buralarda olun sıklaşırsa gelirsiniz dedi ebe hastane evimden 60 km uzaklıkta ben eve dönmek istedim çünkü oğlum kreşteydi onu almam gerekiyordu eve döndüm sancılarım sıklaştı ebe sıcak su torbası verdi biraz rahatlattı ama sıklaştırdı akşam 11 e kadar evde sancı çektim sonra yola koyulduk p sırada meryem ana otunuda suya koydum hastaneye vardığımda saat 12 yi geçiyordu ve 10 cmlik açıkla hastaneye yetiştim 1:27 de doğum yaptım