Skrblt Ozzz1111 önde olması durumu sadece bebek hareketlerini daha az hissetmene sebep oluyor onun dışında normal doğumh etkilemiyor. Aşağıda gibi anladım ben yazdığınızdan.
Havvaca Önemli olan doğumun sekli değil ikinizin de sağlığı. Bu konuyu kendine dert etme. Sezeryan normal diye bir şey yok sen anne olacaksın sezeryan olsa ne normal olsa ne kendini boş yere strese sokuyorsun.
Ozzz1111 Havvaca tabiki dediklerinizde çok haklısınız. Sadece ben ameliyattan korktuğum için tedirginim 😑
Havvaca Ozzz1111 panikleyeceksen genel anestezi verirler ameliyat olarak düşünmeyin bebeğinize kavuşacaksiniz ona odaklanın
Dnmzzeda Skrblt Merhaba , hastanenin uygulamasında ekspriz raporunda gördüm de pl ant yazıyor açıklaması plesenta önde olmasıymış doktorum söylemedi fakat baktım tedirgin oldum acaba normal doğumu etkiliyor mu bilginiz var mıdır acaba 21 haftalığım
Skrblt Dnmzzeda önde olması etkilemiyor. Aşağıda olursa etkiliyor. Zaten 21 hafta çok erken yer değiştiriyor zaman ilerledikçe