Skrblt Ozzz1111 plesenta önde olunca normal doğum olmuyor. Doktorunuz ilerleyen haftalarda kontorlünü yapıp bilgi verir muhtemelen. Ne kadar aşağıda olduğu önemli. Haftada bana da aşağıda demişlerdi ama şuan çıktı yukarı. Belki sizin de çıkar. Canınızı sıkmayın
hllkc06 Ozzz1111 hafta olarak baya olmuş çıkmaz artık sezaryan oluyor malesef bende de vardı sezaryan oldum.
Dnmzzeda Skrblt Merhaba , hastanenin uygulamasında ekspriz raporunda gördüm de pl ant yazıyor açıklaması plesenta önde olmasıymış doktorum söylemedi fakat baktım tedirgin oldum acaba normal doğumu etkiliyor mu bilginiz var mıdır acaba 21 haftalığım
Eemly Olumsuz düşünmeyin herseyin hayırılısı bebek nasıl isterse öyle geliyo valla doğrusunu söylemek gerekirse benmde 2.gebeliğim sezaryan görünüyor ilki normaldi artık nasip kısmet
Ozzz1111 Minmini bilmiyorum doktor sadece plesenta önde diyor devlete gidiyorum detaylı anlatmıyor hiç bi şeyi
Aslaninannesi01 Ozzz1111 herkes aşağıda gibi cevap vermiş ama önde olması sorun teşkil etmiyor aşağıda olması sıkıntı, doğum şeklini de etkilemiyor
Ozzz1111 Aslaninannesi01 ikisi farklı durumsa doktor bana önde dedi aşağıda demedi tam detaylı açıklama yapmıyor malesef
Aslaninannesi01 Ozzz1111 ikisi farklı durum benimde öndeydi hatta ilk detaylida öğrendiğimde Google a baktım ağlaya ağlaya bir oldum(kirli bilgi) doktoruma gttim hemen bna sıkıntı yok sadece hareketleri az hissedersin dedi ben kndi isteğimle sezeryan oldum
Skrblt Ozzz1111 önde olması durumu sadece bebek hareketlerini daha az hissetmene sebep oluyor onun dışında normal doğumh etkilemiyor. Aşağıda gibi anladım ben yazdığınızdan.
Ozzz1111 Aslaninannesi01 ben hareketlerini falan baya hissediyorum hepte hissettim kanama olurmuş o da olmadı bu zama a kadar ama bilmiyorum sonrasında ne olur. Hayırlısı olsun artık 🤲
Aslaninannesi01 Ozzz1111 kanama previada oluyor yani aşağıda olunca size ön duvarda dediyse sıkıntı yapmayın ben sezeryan diye gttigim halde çatı muayenesi yaptı eğer uygun olsaydım normal doğum yapmamı istyrdu çok şükür sağlıklı doğdu bebeğim