Esramin60 Mervekirlangic ben 4. Sezeryan olacağım. Korkmuyorum, Allahin izniyle bunuda güzelce atlatırız. Dua isteyin herkesten. Dua çok önemli.
Aspenya44 mcya1 ilki benimde çok zor oldu ilk defa kesiliyor ya çok acıyor. Bence 2. Daha kolay oluyor
Alis-sss Mervekirlangic ben 4. Sezaryenımı oldum bebeğim 2 aylık çok şükür hiçbir sıkıntım olmadı Çok istiyorum ama yaşım biraz fazla😃8.sezaryen olanları duydum