Tiiffany Mervekirlangic Bende pazartesi 3.sezeryan olacağım Aslında korkum yok ama her doktor falan bakan eden riskli diyor 3.sezeryan diye sanırım. Böyle diye diye kendimi ölecek gibi hissediyorum😁 Neyseki tüpleridr baglaticam zaten
33begum Mervekirlangic tabii var en son 4 sene önce oldum sezeryan ama şimdi bile napcam diye düşünüyorum yani
Gizemmiray35 Mervekirlangic bende üçüncü olacağım insan her seferinde korkuyor bende korkuyorum Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı etsin
Ebrarkubra Mervekirlangic kızlar ben ikinci sezeryana gireceğim3. 4. Sezryan olmuş sizin merak ettiğim şey şu ki doğumda kesiyi ayni yerden mi atıyor dikey mi atıyorlar
Tiiffany Ebrarkubra bi önceki nasılsa aynı sekilde yapılıyormus. Bende doktora sormustum. İlki nasılsa 2.öyle olmustu
tanritanir Benimde 3.persembe giriyorum hemde çoooook pis tırsıyorum ikinci sezeryanim çok zor geçti benim için onun korkusu var üstümde hiç aklımdan da çıkmıyo 😫
Mervekirlangic Ikinci sezeryanda belden uyusturmali oldum basladiklarinda dokunma ve cekistirmelerini hissedip beni sakinlestirin dedim uyuttular ama bunda sesini yanima getirmelerini duymak istoyorum
mcya1 Benimde 2 normalim 1 sezaryenim var bu da sezaryen olcak 2.ler daha zor oluyo diyorlar öyle mi 1-1.5 ayım var 🫠
mcya1 Aspenya44 yaa gerçekten mi ilki kötü geçti zor toparlandım yani biraz da bana bağlı canım tatlıdır kesi dikiş falan 🤦🏻♀️ şimdi aynı yerden tekrar kesilmek dikilmek korkutuyo
Aspenya44 mcya1 ilki benimde çok zor oldu ilk defa kesiliyor ya çok acıyor. Bence 2. Daha kolay oluyor