Gizem3544 bebeği tutma seklimizden kaynaklı eskilerin deyimiyle iyileri batarmış (kaburgalari yani ) doktorlar öyle birsey olmaz o neymiş dedi sorduğumda da, kızımda bir kere huzursuzluk basladi annem altını değiştirirken kakasını kesik kesik yapmis bu çocuğun iyisi batmış diyerek değişik bir masaj ayak ellerini ve ayaklarını birbirine çekti bir sonraki kakasi düzeldi huzursuzluk gitti 🤣🤣 o günden sonra bende öğrenip devamli kızıma uyguladım ve çok memnun kaldım.. ( BU ARADA LUTFEN BILMEDEN KIMSE YAPMASIN BEBEKLER COK HASSAS ZARAR VERILEBILIR.) iye batması dediklerini yüzde doksan kundak engelliyor, alt değiştirirken küçük ihtimal oluyor