nisancoco İlk 1 ay vermeyin meme reddi yapabiliyor diyor doktorlar. Ben 2. ayın sonunda verdim ama sadece uykuya geçişte kullanıyor. Onun için emzik eşittir uyku gibi oldu. En geç de 12.ayında bıraktırın diyorlar.
Gizem3544 nisancoco 2.ayın Sonunda tutmasıda güzel o kadar bekleyince tutmaz diyorlar ama diyorlarda diyorlar işte herkes bişey diyor 😂
Ebrarkubra Gizem3544 bir yakınım erken diyorlar dedi 1 ay sonra vermeye çalıştı her marka her çeşit emzik denedi bebek kabul etmedi.. işin sonunda annesini emzik niyetine kullanmaya başladı vermese ağlıyor bebeği sırf oyun için memede bekliyor 🤣🤣
Ebrarkubra Gizem3544 canım ben anne sözü dinliyorum rahat ediyorum 🤣🤣 kadin ne dese haklı çıkıyor.. gaz sancısı, dis cikarma ağrısı, konak, pamukcuk, uyku bölünmesi vs. Hiçbir sıkıntı yaşamadım neyde sözünü dinlemediysem başıma dert oldu ama 😔😔
goncacan Birsenim yoo ilk oglumda dogar dogmaz emzigi tiktim agzina 1 yilda emzirdim, o da emzigini 2 yasina kadar kullandi emzige biberona bagli emzirme sorunu yasamadik.
Ebrarkubra Gizem3544 kendin bilirsin sonunda çocuk senin canım karar da senin ben kundak yok emzik yok dedim annem hepsini yaptı iyikide yaptı yani kolik sancısı vs. Hiçbir şey çekmedik, kardeşim yeğenime yapmadi hiçbirini ne kolik sancısı bitti ne huzursuzluğu
Gizem3544 Esca ben hem avent hem bibs aldım en iyisi bunlar diyorlar anne memesine en yakın bakalım tutacak mı 😂
Esca Gizem3544 ben daha almadım qma avent düşünüyorum birde damakli olanı tavsiye ediyorlar genelde bilemedim
uzlet Gizem3544 ilk zamanlar vermeyince bu sefer de emziği pek kabul etmiyor canım ama benim kızım gibiyse ilk gün de versen tutmaz her bebek çok farklı ben naptıysam emzik tutturamadım mesela aslında emzik gerçekten büyük kolaylık ve iyi bir susturucu
Gizem3544 uzlet evet her bebeğin mizacı çok farklı naparsam yapayım tutmayadabilir tek korktugum ilk gün tutar fakat bu seferde meme reddi yapar mı
Ebrarkubra Gizem3544 kundak bebeğin anne karninda hissetmesine sebep olup daha huzurlu olmasına ve uykuda sicrayip kendini uyandırmasına engel oluyor 🤣 Bi de önce inanmadığım ama şimdi benim inandığım bir şey de iye batması iye değiştirmesi durumu var tabi 😊😊
uzlet Gizem3544 canım emzik kullananan anneler daha iyi yardımcı olur sanırım. Ama oda bebeğe göre değişiyor bence
Kukulikukuli12 Gizem3544 ilk zman veridm almadı. Memede uyuyor bıraksın diye 2.5 aylıkken verdim tuttu 10 aylıkken kendi bıraktı bir anda yatagın arkasına attı bir daha istemedi. 😄 20 aylık hala memeeeee memeee diye gezıyor peşimde hiç meme reddi yasamadık ki 7 ayda biberon ile mama yedi 😄