Ilksen-30 2 ay oldu kullanmayı bırakalı hala dışkımdan ve idrarımdan parçaları geliyor sizinde öylemi kızlar vajinadan fitil olarak yapıyordum
Sibel_72 Esoes33 zaten 200 mg ya ağız yoluyla ya fitil olarak kullanılıyor siz kafanıza göre ilacı bırakamazsınız ben 4 aydır 2 ✖️ 2 olarak kullanıyorum başta ağız yoluyla kullandım ölüyordum kafa çok yapıyordu şimdi fitil olarak gayet iyi
sevaldqn1 Agg0207 aynısını bende yaptım tüm dengem bozuldu resmen bir kutu bitirmeden bıraktım allaha sığındım normalde de ilaç icmediğim için bunu da kullanmadım ama şükür sıkıntı yok devam ediyorum…
Agg0207 sevaldqn1 bende hatta bıraktıktan sonra iyiki bıraktım dedim belkide boşuna icecektim 16. Haftami bitiriyorum artık bende ilk haftalarda önermişti doktorm ama sağlıksız gebelikse zaten ilaçta icilse düşüyor doktorumda boyle demişti
Hafizebirhanim Sabah 1 aksam 2 tane aliyordum halimi sen dusun (: ama simdi herseye değdi diyorum.bence vazgecme ic ve yat , yatis saatine göre yap. Sunun surasinda maksimum 1 ay kullanirsin eger bebegin saglikliysa ona deger, nacizane fikrim.
Esoes33 Hafizebirhanim dünyaya değer onun için hersey yaparım korktum vücudum o reaksiyonu gösterınce ona da zarar verır mi diye tam tersi onu koruyor ama fitil olarak isticem doktorumdan 2 gün sonra randevum var 🙏
nurdan1091 Esoes33 bende kullanıyorum sabah akşamdı. Akşam kullaninca sıkıntı yok hemen üzerine uyuyorum. Ama sabah içince aynı şeyleri yaşıyorum o yüzden doktorum sadece akşam kullan dedi
Sibel_72 Esoes33 sen istemiyorsun ki zaten sana verilen 200 mg değil mi onu ister fitil ister ağız yoluyla alıyorsun eczaneye gidebilirsin daha detaylı anlatır size
nurdan1091 Esoes33 yok zaten uyku ve baş dönmesi yapıyor bende. İçer içmez bayılıyorum uyku ilacı almış gibi