Esoes33 benimde lekelenmem olduğu için vermişti doktor bunun öncesindede bir gebeliğim var benim 9 hastalıkken kürtaj oldum kalbi durmuştu ondada lekelenmem olmuştu ama doktor yerleşme kanamasıdır diyip ilaç vermemişti sonra 2.gebeliğimde doktor değiştim çok şükür memnunum bu 3.üncü yine devam
Eğer yatarken seni etkilemiyorsa yatmadan önce iç canım o sersemliği yaşamazsın en azından hele namazda yakalanınca kötü oluyo geçmiş olsun şimdiden🌸