Esmadnsmz Lesyaa 26 haftalığım benımde sol göğüs kafesimin altına batıyor özellikle Ayakta çok kaldığım dönemlerde Benim annemde çok çekmiş bunu yatınca rahatlıyorum çok yorma kendını
SinemDoanay 15.haftadan beri çekiyorum o meme altında batmayı yanmayı ağrı yı ne dersiniz artık ayakta durmayacaksın hep yat diyor ne oturtuyor ne gezdiriyor 28+2 deyim halen aynı
istanbulluanne Lesyaa 2 haftadir nefes alamıyorum. Bu gün ultrasonda gördük ki beyefendi poposunu kaburgalarima sokmuş. Ne yatabiliyorm,ne oturabiliyorum ne nefes alabiliyorum 😐 Allahtn 37.haftadaym
2405 Lesyaa bebek canım benimde öyle oluyor hatda atıyor gbi hissediyorsun ama meğerse anne karnında tutan hıçkırıkmış sürekli ağrıyınca öyle söylendi bana bende tam bilmiyorum 🤷♀️
Hola Lesyaa valla eger cozumunu bulursan paylas bacim 😂 ben simdiden agriliysam buyuyunce okeye donerim heralde 😂😂
Esomami Lesyaa benimde yani hem kaburgam hem sirt agrim cok fenaa 😭😭😭😭😭 31.1 olduk 39 nasil olcak bilmiyrm ilk hamileligim hic boyle degildii yaa
Duyguethm 23 haftaligim benimde bikac gündür ayni problemim var ne yatirio ne oturtuo cok canim yanio rahim büyüdügü ve bebege yer actigi icin oluyomus kimi doguma kadar olucak dio kimi biraz zaman sonra iskelet genisleyince gecicek dio umarim gecer
Busrasiv Aysesare bende 21+3 üm ağrınızın sebebinin bebek olduğunu düşünmüyorum bebek bu aylarda göbek deliğine daha yeni ulaştı göğsünüzün altını sıkıştırıyor olamaz diye düşünüyorum başka bir sebebi olabilir
ikizlerimveannesi Lesyaa birkaç haftadır var sağ kaburgamı kırıyorlar sanki hele bazen bebek tam orayı ittiriyor nefesim kesiliyor resmen 🤦♀️