Lesyaa benim 30 dan sonra başladı kaçtı hatırlamıyorum ama ağlıyordum hatta kırık bu dedim eşime muayene etti kaç defa oturunca resmen zıplatıyor sağa yatamıyorum yatınca kolumu oynatsam acıyor ve geçmiyor ancak böyle parmağımla elimle kırarcasına bastırıyorum öyle diniyor tabi saniyelik