Bal_1604 24. haftaya kadar içtim doktor bırakmam gerektiğini hiç söylemedi. bulantılarım devam ediyor dediğimde ilacı her seferinde de yazdı. gece 2 tane alıyordum yatmadan, 24. haftamda 1’e düşürdüm. 1 hafta da öyle devam ettim sonra da tamamen bıraktım şükür