Bal_1604 Arkadaşlar prilami nasıl bıraktınız doktor bırakmamı önerdi ama bırakamıyorum baş ağrısı halsizlik ve bulantı yasiyorum kullanmadığım da sanırım bulantilarim düzelmedi henüz
Rabia04_09 Bal_1604 Benim doktorum yatmadan önce 2 tane içmem gerektiğini söylemişti daha etkili oluyordu ertesi gün bütün gün midemi tutuyordu. 20. Haftaya kadar ara ara bırakmaya çalıştım ama mide bulantılarım hala devam ediyordu. Bir anda kesemedim o yüzden çift değil de tek kullanmaya başladım tek kullandığımda ara ara bulanıyordu yine ama dayanılmayacak gibi değildi. Öyle öyle derken 20. Haftadan sonra tamamen bırakmış bulundum kendiliğimden.
Bal_1604 Yazmelegi_ ben zaten günde 1 defa kullanıyorum sabah aç karna 2 gün içmedim çok kötüydüm baş ağrısı halsizlik 26.haftadayim bende tekrr başladım bugün içmeye doktor taktı bırak diyor bırakamıyorum
Bal_1604 Yazmelegi_ psikolojik artık bırak birakamiyorsan devm et flan dedi kafamı karistirdi 😂 deniyim dedim 2 günüm zehir oldu
Bal_1604 Yazmelegi_ 😂 bende yok yani birdaha denemek falan son güne kadar icicem hala kötüyüm boşu.bosuna eziyet ettim kendime
Cigerekacankedituyu Ben hastaneye yattığımda mecburiyetten bıraktım. 3 gün falan çok bulantım, kusmam oldu. Sonra bir anda kesildi. Prilam biraz halsizlik yapıyormuş, onu bırakınca fark ettim.
lilamor_ benim doktorumda bırakman lazım demişti. iki doz alırken teke düşürdüm sonra hiç alamamayı denedim ilkinde kötü oldum. bi kaç gün daha kullandım bir daha bıraktım bu sefer bulantım olmadı çok şükür.
Bal_1604 lilamor_ bu benim 3.denemem hepsinde aynı sonuç bu defa çokça zorladım 2 gün içmedim 3.gunde artık dayanamadım gözümü acamiyorum onu icmedigimde birdah denemeyi düşünmüyorum gerçekten
annekuzusu_ Bal_1604 bırakamadım 37haftaligim ve hayla kullaniyorim bitmişti bugün aldım onsuz günüm zehir oluyor resmen 🥺
Bal_1604 annekuzusu_ bende aynıyım sanırım doğuma kadr icicem 😌 yapicak hiç bişey yok. Eziyet cekmektense icmek en mantıklısı bence hamilelik zaten zor bir süreç
Betulcak Bal_1604 34+3 haftalığım, bırakmadım 🥰 Günde 1 kez gece yatmadan önce alıyorum, kafam rahat. Doktorum bir sakıncası yok demişti.
Bal_1604 Betulcak bende artık denemiycem bırakmayı mahfoldum 😌 bitmişti bilerek almadım ilacı en son bugün eşime soyledim ilacı al ben dayanamıyorum diye
Bal_1604 Cnsu11 bırakması çok zor gerçekten bir kez deneyin kötü olursanız birdaha denemeyin bu benim 3.denemem di ama birdaha asla 😌 olmuyor yani bugün içtim biraz kendime geldim