nimetemucin05 ben orada bir de kürtaj olmuştum ama gerçekten çok temizdi sürekli de muayeneye gidiyorum falan bir problem görmedim ama siz ne zaman gitmiştiniz ya da muayene odalarından falan mı bahsediyorsunuz yoksa cerrahi bir operasyon geçirdiniz ameliyathanesini falan mı söylüyorsunuz dikkat edeyim ben de ona göre. Hatta lavaboları falan da çok temizdi ama acaba ben mi diğer şeylere dikkat etmedim