Esmaars Allahkahretmesin1 anladım çok teşekkür ederim yorumunuz için 🤗 sağlıkla hayırla alırsınız inşallah bebebizi kucağınıza ❤️
Zehraaa- Esmaars Amin hepimizinkini inşallah canım.Kızılay’da birini diyorlardı ikisi arasında kalmıştım ben Mehmet Tayyar riskli gebelik uzmanı da olduğu için onu tercih ettim ama keşke kızılaydaki hocaya tercih etseydim nasip öyleymiş artık
Eybikk Yazmelegi_ ben memoriale gidiyorum takip olarak ama fiyat alamadım daha sizin ki hangi hastane
yagmurveyerdeniz merhaba, Talas’tayım. 28 yaşındayım, ilk gebeliğim 31+2’deyiz. doktorum da Burak Tanır, çok çok memnunum. Memorial’daydı, Acıbadem’e geçti
EminNur Ben de Kayseri de yaşıyorum 23+3 olduk bizde çok şükür 💕 Hüma Hastanesi Cahit Bey takipliyiz memnunum çok şükür 🙏🏼
nimetemucin05 EminNur hamileligimin başında bende cahil beye gittim gerçekten iyi doktor ama hastane çok kötü 🤦♀️
EminNur nimetemucin05 Allah Allah ben bi sıkıntı görmedim ama siz hastaneyi hangi açıdan beğenmediniz acaba? Pis falan mıydı?
Ozgeccc- Senaaaa__ merhaba bende kayseriliyim. Kayseri esenyurt da oturuyorum. 13+5 haftalığım ilk gebeliğim 27 yaşındayım 🌸