Senaaaa__ Esmaars cumartesi günü gittik detaylı ultrasona dr Tuncay özgün biraz pahalı ama güzel ilgilendi 1.30 saat baktı
Senaaaa__ Eybikk benimde tam tersi şuan halsizlik var evet ama uyku problemi yaşıyorum uyuyamıyorum onun dışında herşey çok şükür yolunda tekmeleriyle de iyi olduğunu hissettiriyor miniğimiz 😄
Eybikk Senaaaa__ gerçekten özellikle bu haftalarda beni gece vakti çok yoruyor bazen bir vuruyor sanki içimi delicek gibi 😅 annem sen kız bebeksin az nazik ol diyorum yok 😅
Senaaaa__ Yazmelegi_ hiç bakmadım Hüma hastanesine orda bi yakınım doğum yaptı hiç memnun kalmadı doktorundan birazda sağlık problemi yaşadı tabi her doktor aynı olacak diye bi kaide yok ama ondan dolayı biraz ön yargılı yaklaştım hep hümaya ama tabi aksine memnun olan insan da çok
Senaaaa__ Yarensezer Allah hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım nasıl gidiyo 20. Haftalardan farklı şeyler var mı
Yarensezer Senaaaa__ tekmeleri daha güçlü hissediyorum bazen göbeğimden firliycak gibi oluyor 😂 Ve tabi bacak , kalça , sırt ağrısı başladı. Geceleri başlıyor genelde 😏
Yazmelegi_ Senaaaa__ ben medicale gidiyorum normalde detaylıya da zaten özel yerine gittim hastaneye gitmedim
Hizligonzales Senaaaa__ merhabalar bende kayserideyim suan 19haftalik hamileyim 20aylik oglum var bide
Esmaars Yazmelegi_ özel kliniğinin yeri Kayseri meydan da mı . Develi de yaşadığım için bilmiyorum da
Yazmelegi_ Esmaars evet meydan da bakkaloğlu is merkezinde İnternette konumu var zaten önceden arayıp randevu almak gerekiyor
Eybikk Esmaars malesefff ki vermiyor tek eksiği o zaten projeksiyonu var oraya yansıtıyor görüntüyütelefonla çekebiliyorsun resmi , benim normal doktorum verdiği için her ay renkli çok da ihtiyaç duymadım ben 😇
Allahkahretmesin1 Esmaars ben de Mehmet tayyara gittim renkli fotoğraf veriyor ama 1 poz sadece onun haricinde birkaç pozda daha yüzünü yakalayabilirse telefonla çekin diyor
Senaaaa__ Eybikk gece hiç öyle tekmelerine uyanmadım da sabahları çok oluyo o da bende arka arkaya vuruyo bi de sabah sabah şaşırıyorum ne olduğunu 😅