Kızlar kansızlık vardı değerlerim 6ydi daha fazla düşmüş hemsirem mesaj attı acilen kadın doğuma gozuk diye artık ilaç karadut pekmez vs vs vazgeçtim vücudum demir tutmuyor demekki. Doğuma bu şekilde almazlar dedi . Normal doğumda mi yoksa sezeryanda mi daha çok kan kaybediliyor normal doğum istiyorum sizce kansızlık etkiler mi doğum şeklini? 38+1 im