Deniztrn Teşekkür ederim yorumunu için şu foruma yazmadan ileriyi hiç düşünmemiştim açıkcası şimdi oturup birdaha düşünücem arkadaşımında kızının ismi balım her insan isminin özelliğini taşıyor bence o kadarmı tatlı olur tam bir bal gerçekten isimlerin insana kattığı benzerliklere aşırı inanıyorum oğlumda Çınar herkes uyarmıştı çınarlar zor olur diye of diyorum fırtına mübarek 😂😂