Ebuss35 balım çok tatlı bi isim ama sarkıntıya çok müsait bi isim o yüzden kızımı bu tehlikeye atmak istemezdim, ki ben kızımı hep balımmm diye seviyorum ☺️
İlay çoook güzel bence.. kardeşimin ismi de ilay, ufakken herkes ilayda diyodu o yüzden biri ismini sorunca ilay. Da sı yok sadece ilay diyodu 😅😅 yalnız ilaylar biraz savaşcı ruhlu olur bizim ilay baya bi feminist oldu, biz çok haklı buluyoruz ama yinede haberiniz olsun 😅