Ben 12 hazirana planlı sezaryen aldım. Benim ailemin neredeyse tüm kadınları sezaryen. Ve doktor bir ailenin çocuğuyum. Normal doğum hiç görmedim ve etrafımda yok. Dolayısıyla bana çooook uzak bir şey vajinal bir işlem yapmak. Sezaryen olan akrabalarım (annem dahil) hiç ama hiç sorun yaşamadı. İlk gün kalkmadılar, ikinci gün yavaş yavaş hayata döndüler. Benim 3 adet ameliyat geçmişim de var, dolayısıyla ameliyat korkum vs yok. Ama sezaryen olursan yarım kalırsın felç olursun yataklara düşersin diyenlere inanma. Ayrıca sezaryen de bir doğum yöntemidir, lütfen cahil cühela yorumları okuma.