Sevval0 normal sanıldığı kadar pürüzsüz bişey değil. gelecek şimdi sezeryan bir müdahale şeklidircilerde normal doğumda müdahale olmuyor mu sanılıyor ? Bebek çıkamadığı için kesi atılıyor ve dikiliyor al işte müdahale??? Anestezi yok deniyor ama lokal anestezi uygulanıyor dikilen kısma.spinal anestezi olmasada yine vücuda anestezi giriyor ? Bence doğum şekli önemli değil en sağlıklısı neyse o olsun ama toplumdaki bu normal doğum pürüzsüz sezeryan olunca vah tüh yazık nidaları beni sinir ediyor gerçekten bu kadar düz mantık olunmasın.Benim doktorumda ‘sen karar ver ama normal doğumun ileriye dönük komplikasyonları daha fazla mesane sarkması,vajinal genişleme vs’ gibi dedi ona bakılırsa.Senin ve bebeğin için en sağlıklısı neyse o olsun☺️🙏🏻