Serpbars peki birsey sormak istiyorum ben bazen testi yapıp bırakıyordum 10 15 dk geçmiş oluyordu baktığımda bazen yoğunluktan bırakmak zorunda kalıyordum 10 15 dk sonra sonuç geçersiz mi oluyor yani kaçırmış olma ihtimalim var mıdır acaba ilk defa ovulasyon testini deniyorum pek bir bilgim yok