Kanamam baslayinca acilde bir serum takip gonderdiler.hic ilgilenmediler .dusuk olmasin diye gunluk kullandigim igne vardi.ondan baska bi igne daha varmis kanamayi durduran onu hic soylemediler bana .yapabilecegimiz bisey yok deyip eve gonderdiler.ertesi gun hemen kendi doktoruma gttim ozeldeki.hemen kanamayi kesmesi icin igne yazdi basladim igneye.nasip degilmis tabikide. Ama ihmaller var.ertesi gun evde 1 tanesini dusuk yaptim hemn doktoruma gttim digeride muayenehanede dustumkurtaj oldum sonra .