Omerikra yorumunuzu görünce belki umut olur dedim affınıza sığınarak 🤗 ağır pcosluyum öyle ki teşhisim 13 yaşlarında kondu ve söktürücü kullansam bile adet olmadığım zamanlar oluyordu. 8 senelik evliyim tek sorun benim pcosumdu. Bu sürece tüp bebek dahil tüm tedavileri sığdırdım. Geçen sene varı yoğu kullanıp krediyle borç harçla yoktan var etmeye çalışıp tüp bebek yaptırdık, nasip değilmiş olmadı. Tüp bebek tedavisinden 6-7 ay sonra rapor çıkarmak için tahlilleri tamamlayacaktım söktürücü yazdırayım, adetimde onları tamamlayım diye gittiğim doktorda kese görüp gebe olduğumu öğrendim. :) Rabbim daha fazla aratmadan uğraştırmadan kendi haznesinden gönlünüzde olanı hayırlı şekilde ömrünüze nasip etsin versin inşallah 🥰🤲🏻