Nihalhs_ Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik biz daha 24haftalığız hepsi var inşallah son haftalara kadar gideriz
Deletedmom_49 Nihalhs_ nasıl gitsin zorlayıcı 😥 tedirgin hallerle işte… 23 haftalığız bizde daha bebeğin kafasıda aşağıda dikişlere dayalı şekilde😞
Nihalhs_ Sevgi56 22de başladı hiç birşey yoktu cnm hatta uzunluk 40dı birden 23e düştü ayrıntılı da farkedildi
Ulvana Deletedmom_49 sağlıkla inşallah ❤️ plasenta nerde hpeki? Bebeyin hareketlerini en çok nerde hiss ediyorsun
Roses44 Nihalhs_ bende 24 haftadayim hunilesme var kısalma var dikişe rağmen iki gündür bebek ayaklarıyla aşağıya baskı yapıyor vajina ağrıyor sızlıyor yarın kontrolüm var sagsalim 30 lu haftaları görürüz inşallah
Susu_09 Roses44 benimde dün hep aşağıya vuurdu geçen haftaydi kontrolum iyiydi ama bilemiyoruz tabj inşallah en az 35 e geliriz
Deletedmom_49 Nihalhs_ evet belime yastık koyup sürekli yatıyorum sadece wc için kalkıyorum hiç oturmuyorum ve yemeği bile yatarak yiyorum
Roses44 Nihalhs_ proluton Depot iğne haftada bir günde 3 adet progestan 200mg ağızdan magnezyum maltofer ve sabah akşam endol fitil
Roses44 Susu_09 inşallah ağrıları çekerim sıkıntı değil birsey olacak diye korkuyoruz.Allah hakkımızda hayırlısını versin
Roses44 Susu_09 benim dünden beri vuruyor normalmi bilmiyorum ağrı sızlama arada kaşıntı gibi şeyler yaşıyorum inşallah yarın kötü bir durumla karsilasmam ama dikiş açılsa hoca dedi ilk kanama olurmuş
Deletedmom_49 Nihalhs_ antibiyotik olarak infex ve azitro kullanıyorum. Progestanda kullanıyorum bide ek olarak demir, d vitamine ve magosite kullanıyorum.
Deletedmom_49 Nihalhs_ canım, valla fitil olarak aldım ben herhangi bi olumlu etkisini görmedim şimdi ise ağızdan alıyorum bakalım artık serklajlıyım ya zaten rahim uzunluğu ölçülmüyor artık ben de
Roses44 Deletedmom_49 ben ağızdan serklajdan önce 3 tane alırdım ona rağmen rahim ağzım 15mm olmuştu 20. Haftaya kadar hoca dediki almasaydin daha erken kayıp yaşardın mutlaka etkisi oluyor ki kullandiriyorlar canim