imera_fera123 35+5 2 hftadır su fazlalığım var doktor önemsiz takılma dedi biraz cool bir doktorum var takılma bişi olmaz sadece karnın çok geriliyor ve hareketlerin olduğundan fazla kısıtlanıyoryemek Yemen azılıuor bulantın başlıyor yani bende en azından bunlwr oluyor ama çok sorun etmiyorum benim şekerimde normaldi 98 di sınırı aşmasına rağmen bi problem gözükmedi bende zaten kontrol altında olduğun için o suyun seviyesine bakarlar korkma sen içini rahat tut