Annecikkk_01 Nidaa22-08 merdiven çıkıp inebilirsin,yürüyüş yapmalısın evde televizyonda açılma olması için interneten bakıp hareketlwei yapabilirsin
Ssemmm Nidaa22-08 belim kasıklarım fena sancılanıyor benimde . Düzenli değiller ama çok şiddetli 38 haftalık yarın muayeneye gideceğim de , bu sancılarım da açılma olmuş mudur acaba
Nidaa22-08 Ssemmm bilmemki yalancı sancı olabilir yada bebek büyüyünce vücut taşıyamaya biliyormuş ondan da olabilirmis bel sırt ağrısı
Nidaa22-08 Nihlal bende aynı durumdayım Yatamıyorum oturamıyorum doğsa rahatlayacağım sanki amin inşallah ☺️☺️
Nidaa22-08 pandoraninkutusu benim 34 haftadan beri doğum sancım ve sırt bel ağrım vardı ama o zaman hiç açılmam olmadığı ve bebek küçük olduğu için doğum yaptırmadılar kendine dikkat et sırt bel ağrısı zor oluyor gerçekten ama ufak ufak masaj yaptir çok iyi geliyor sırtını sıcak tut
pandoraninkutusu Nidaa22-08 yemin ediyorum artk aglıcak gibi oluyorum yani ne yapsam faydası yok gibi böyle batıyor bana😥
Etkinmhmt Nidaa22-08 meryem ana otu varsa atin suya o suda açıldıkça rahminde de açılıyor etkisini biz gördük tavsiye ederim doğumdan sonra da çıkarın sudan kapanıyor kendiliğinden
pandoraninkutusu Etkinmhmt yok benim değil bende sordum ama başkasının cevabını bana verdiniz benim 31 mayıs catı muanem olucak ne zaman yapmalıyız