Sonunda doğurdum bende 💓👼 ameliyat güzel geçti hiç korktuğum gibi olmadı❤️
Dün sancılandım akşam acile geldim sancım çıktı ve 3. Gebelik olsaydı bu sonuçla seni doğuma alırdık dediler 12 den sonra yeme içmeyi kesiyorsun yarın sabah gel dr duruma göre alabilir doğuma denildi
Kasılmalar sancılar sabahta oldu normalde bugün kontrol vardı 17 side doğum nst ye girince tekrar da sancım olunca doktor doğuma alalım dedi çünkü sancı çıkan yerlerde bebek kalp atışları da düşüyordu ve dr gününü bekleyip riske almayalım seni yukarı alalım dedi 🙈
Neyse işlemler yapıldı tabi korkuyorum biraz ailelere haber verdik bizde işlemleri yaptık aldılar beni belden uyuşturuldum en korktuğum andı ama çok kolay oldu hatta ebe ilk doğumuna göre çok sakin maşallah dedi 🥲 uyuşturuldum ardından dru bekledim dr geldi sanki böyle ayağımı hissedip hissetmediğime bakacak sandım önce meğersem kesmiş bana bebeği çıkarıyoruz hazırmısın dedi drum neeeee dedim şaşırdım bi baktım ağlıyor gösterdi drum çok güzel falan dedi üstünü giydirdiler ağlarken ben duygusallaşıp ağladım fotoğraf çekildik bebeğimi çıkardılar biraz midem bulandı kötü oldum ama gerçekten çok güzel geçti özel odaya alındım ve bebişimi emzirdim her şey güzel ağrım var ama olacak o kadar da 🥲 bebeğimi emzirdikçe her şeyi unutuyorum çektiğimm bütün acılar ona feda olsun allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 😍💓