eylul1809
İlk gebeliğimde genel anestezi olmustum ameliyathane cook soguktu cıktıgımda üşümüştüm.temmuz ayında resmen kar yagıyordu üzerime
Sonda hissetmedim cunku sancım vardi gittigimde.
2.dogumda spinal oldum haziran 15’te. Ameliyathaneye girmeden hasta bakıcı taktı hastane odasında acı yok. Kendini kasarsan takmakta zorlanırlar anlık bişey zaten.
Burda yorumlarda goruyorum bazılarına takmıyorlarmıs bazılarınada anestezi verilince takılıyormus. Hast göre değişiyor sanırım
2.dogumda hiç üşümedim