Kizlar zorunlu sezeryan olucam merk ettigim biseler var spinalde kesip bebeğin çıktığı hissediliyomu yani acı ağrı oluyormu bjde dikişi atarken hissediliyomu acı esigim çok düşük panik atak var bende bunları surekli düşünüyorum sezeryan olanlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim belki bı nebze olsa rahatalarim 🌸🤗