Sibelsibos tabi korkma yani kendini de sıkma niye olmuyor diye tek tüpten hamile kalan çok insan var yumurtalıkların önemli olan zaten güzel beslen pozitif düşün ki düşün ben kanser öyküm olan birisiydim olmama ihtimali bende daha yüksekti kemoterapiden dolayı ama bak çok şükür Allahım sana da nasip etsin inşallah 💕