Sinemberkehan anladım valla 2 kez tüp bebek yaptirdim bana yumurta çok iyi döllenme çok güzel oldu embrio güzel gelişti dediler transfer sonrası da herşeyi doğru uyguladım ama negatif karar verdim doğal yolla deniycem yaşı küçük olup bir sürü kadin hamile kalamiyor onlara bakarak benim kadınlık fonksiyonların iyi çalışıyor başka altarnatifler deniycem pes etmek yok yani ,🥰