Sultan-1x Ezel16 daha önce 322 ile öğrenmiştim ilk gebeliğimi onda kimyasal gebelik yaşadım bebek düştü onun için öyle düşündüm bu yeni olduğu için böyle galiba
Ezel16 Sultan-1x Geç döllenme olabilir ya da çok yenidir o yüzden değer düşük çıkmış olabilir.. Rabbim sağlıkla, sıhhatle ilerleyip kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🤲🏻