Deletedmom_85 Sultan-1x önemli olan düşük olması değil ki. sonuç 10 da çıksa , 2 günde 2 katı artıyorsa sağlıklı bir gebeliktir. hayırlı olsun
meltemmmxx Sultan-1x 33.5 le ogrendim evet hamilesin ama onemli olan artmasi hemen kan ver bakalim🥰🥰🥰🥰🥰🥰
minikmucizeemaak Sultan-1x 12.58 ile öğrendim 9+6 haftalığız 🤲🏻🥹 Önemli olan ilk değer değil 2 günde bir en az %60 artış olması canım
Sultan-1x minikmucizeemaak rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah ya benimde artış olur 2 gün sonra tekrar kan vereceğim
ezgi-esk Sultan-1x Ilk gebeliğimi 5.66 ile öğrendim, şu an 2 yaşına girecek. Şu ankini 19.5 ile öğrendim henüz tekrar kan vermedim.
Sultan-1x ezgi-esk inşallah sağlıklı kavuşuruz yavrularımıza Rabbim isteyen herkese nasip eylesin 🙏🏻🤗
Aselyusra Sultan-1x 21. 7 ile öğrendim. 2 gün sorna 89 a çıkmıştı. Önemli olan artıyor olması. Zaten 5 in üzeri hamilesin demek. Artış miktarı sağlıklı mı değil mi demek.
BurcuLice Sultan-1x sanırım hamilesiniz sağlıkla gelsin bebiş çünkü 0-5 arası veya 0-10 arası gebelik yok diye biliyorum sizinki yüksek çıkmış
Ezel16 Sultan-1x 5 değerin üstünde olması gebeliktir.. Önemli olan 2 güne %60 artması.. Bu değerinizin düşük olduğunuz kanısına nasıl vardınız anlamadım.. Hayırlı olsun ..
Sultan-1x Ezel16 daha önce 322 ile öğrenmiştim ilk gebeliğimi onda kimyasal gebelik yaşadım bebek düştü onun için öyle düşündüm bu yeni olduğu için böyle galiba