muziceanne_ Dün akşam yine kanamam oldu 10+5 günlük olduk ikiz gebelik birazdan yine doktora gidicem bakalım ne diyecek ama bu sfer farklı hastaneye gidicem geçen sefer gittiğim hastane kanama alanı çok az demişti progestan proloton kullanıyordum prolotonu deşmiştik off bilmiyorum ne olacak artık oturamıyorum bile iğne yerlerim çok ağrıyor
Ferahs muziceanne_ tam 21 hafta kanadım adet görür gibi psikolojik olarak zorluyor ama güçlü durmalısınız nasibi olan bi şekilde tutunuyor yorulmamaya dinlenmeye stresten uzak kalmaya özen gösterin bi şekilde geçiyor 34 haftalığım şu an darısı başınıza
Sak94 muziceanne_ Merhaba. Benim de 20+4 de lavobaya gittiğimde kanama gördüm. Hemen acile gittik doktor bir problem gözükmüyor dedi progestan fitil ve proluton yazdı. Bunları düzenli olarak kullanıyorum yine kanamam çok olursa profestanın iğnesini de olmamı söyledi. Bugün 21+1 im kanamam devam ediyor ve hiç bir sebep yok tam 4 doktora gittik biri detaylı uktrosundu hepsi bebek de sorun yok ve kan gözükmüyor rahat ol dedi. Fakat kanmama istikrarlı bir şekilde devam ediyor. Bu şekilde yaşayayan hiç oldu mu? Doktor istirahat dedi
muziceanne_ Ferahs inşallah canım geçecek insan korkuyor her defasında Doktor elhamdulillah kese güzel bebekler de iyi dedi ama ben çok korkuyorum
Kalbimmmmm Ferahs karın ağrılarınız oluyormuydu kanamalarınıza bende 12.haftamda kanamam başladı hala sürüyor 20gün oldu nerdeyse bazen çoçuk düşürür gibi yoğun kanama oluyorum sonra azalıyor sonra tekrar ve dört beş kez oldu ve karın ağrılarıda eşlik ediyo artık kendimi alıştırmaya çalışıyorum ama hep bi soru işareti kalıyo
Katibe_hanim Aynısını yaşadım kesinlikle proluton depotu kesme, ben kestim kanamam tekrar etti şuan 26 haftalık olduk doğuma kadar haftada 1 yapıyorum. İkiz bebekte bence çok daha önemli. Erken doğumu da önlüyor
muziceanne_ Katibe_hanim valla benim de her hafta oluyor bence de kesilmemeli diye düşünüyorum bende pazartesi yine yazdıracağım
Busumt Sak94 ben de kanama yaşadım 13.haftada şiddetli bir biçimde artk paçalarımdan akıyordu kanlar. Benim bebeğin eşi plesenta yani aşağıdaymış ondan oluyor dedi. Sizinde öyle olabilir belki
Kalbimmmmm Sak94 benimde 20gündür devam eden kanamam var oluk oluk geliyor dört gün ara veriyo ve tekrarlıyor bazende karın ağrsı ve adet görür gibi kanma bebiş iyi her gittiğimde herşwy yolunda diyor bilmiyorum sizede rabbimden kolaylık hepimizeeee
Annemm1213 Sak94 kızlar bende de kanama sorunu var ilk 3 ay hep kanama yaşadım düşük riski dedi progestan kullandık 4. Ayda bidaha yaşadım bu defa kendini yorma ondan olur dedi halbuki ev bile süpürmüyorum 20 haftalığız dün kanama ile doktora gittim bebek sağlıklı bir sorun yok dedi alttan bakmak istedi vajinal ultrason yaptı erken riski görünmüyor rahim ağzı uzunluğu iyi dedi sonra huni gibi bir alet takmak istedi rahimde yaramı var diye bakacakmış ben de kastığım için bakamadı nasıl durcam bilemedim ben çünkü dediki eğer görseydim yara varsa yaradan derdim ama göremedim o yüzden her kanama olduğunda bebekten olabilir mi diye gel diyorum dedi özel doktora gidiyorum sanki her kanama olduğunda para almak için çağırıyor gibi hissediyorum çünkü 5 aylık olduk bebekte sorun var mı yok mu hiç mi anlamaz insan hem diyor bebek iyi gayet sağlıklı sorun yok size demiş ki bebekte sorun yok rahat ol ama bana öyle demiyor endişelendiriyor ve her kanamada gitmek zorunda kalıyorum
MerveUmutAsel Busumt 12. Haftamda çok şiddetli kanamam oldu dediğiniz gibi paçamdan aktı kese arkası kanama alanım varmış
muziceanne_ Busumt bol bol su İÇİN Allah’ın izniyle geçer inanın tam hatırlamıyorum ama 13 haftalıktı sanırım geçtiğinde
Ferahs Kalbimmmmm evet oluyordu adet sancısı gibi, bir kanamam korkunç düzeydeydi 9. Haftamda oldu 26. Haftaya kadar kanadım, korkmayın dua edin onlar çok güçlü, ben doğurdum çok şükür allah size de nasip etsin
Sak94 Kalbimmmmm ben bugğn farklı 5. Bir doktora gittim bu doktor hematom gözüküyor tek tedavisi istirahat dedi belki sizinde öyledir. Bu arada 4 doktor bu hemotomu göremedi
Kalbimmmmm Sak94 çok ilginç bende her gidiyorum birşey açıklayamıuolar bana sadece düşük olabilir bu kanama herkes de görünebiliyor vesari ama bi akılda kalacak birşey demiyorlar kendi doktoruma bu hafta gidicem bunu özellikle de sorucam siz hangi şehirdesini
Sak94 Kalbimmmmm Kalbimmmmm evet sorun lütfen günlerdir bense sebepsiz kanamam var siye yatıyorum sebepsiz kanama olur mu? En azındna şimdi bir sebebim bar siye yatıyorum. Adet sancısı gibi sancınız oluyorsa kesin hematomdur. Kayseri ben siz
crazymommy Annemm1213 Sizde her kanamanız olduğunda devlet hastanesinin aciline gidin ben de özel takipliyim ama sorun yaşadığımda devlete gidiyorum rutin dışıysa
Sak94 Annemm1213 canım dün aynısını bana da yaptılae yara var mı siye baktılar evet çok can acıtıcı bir durum. Ama yara çıkmadı. Hematom varmış onu gördü doktor senin kanaman çok olmuş muhakkak bir sebebi vardır sebepsiz kanama olur mı? Doktorlar normal diyip yolluyorlar. Bende 21. Haftadayım doktor benek sağlıklı kanamanın benekle ilgisi yok ama kanama durana kadsr kesinlik istirahat tek tedavisi istirahat dddi. 3 günde bir proluton oluyorum 3 öğün. Progestan alıyorum kanamam çok olursa progestan iğne de vurduruyor iğne kesinlikle 12 14 saat için kanamayı durduruyor ama durmuş olması orada kanın bitmiş olması anlamına gelmiyor malesef. Eğer adet sancın gibi sancın varsa kasıklaeında muhtemelen sende de hematom vardır. Ben 4 doktora gittim 4 ü de göremedi. 5. Doktor hematom olduğunu gördü ve bana gösterdi anlattı güzelce kesinlikle ikna oldum